آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های وفا پوش بوده است و وفا پوش در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چهارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای محصولات وفا پوش ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد فاحش در دوخت، زدگی یا پارگی داشته باشد.

– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد.

  • – اگر مغایرت، بدون باز کردن بسته بندی قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و بسته بندی آن باز نشده باشد و الا باز کردن بسته بندی بلا مانع است.
  • – در صورت وجود مغایرت، وفاپوش بدون کوچکترین تعللی کالا را عودت و کالای بدون عیب را ارسال خواهد نمود.
  • – هزینه عودت و ارسال کالا با وفاپوش است.