سوالات متداول

ثبت سفارش

۱- سفارشات خود را چگونه ثبت کنم؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی وفا، پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش به موارد ذیل توجه فرمایید:

1. از رنگ، مدل، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

2. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

3. از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش اطمینان حاصل فرمایید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است!

پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار گیرید.

۲- آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت نمایم؟

خیر، شما برای ثبت سفارش در vafapoosh.ir حتما باید دارای حساب کاربری باشید.
برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.

شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی وفا خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

شما می توانید:

  • – سریع و ساده خرید کنید.
  • – به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
  • – سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
  • – کالایی که دوست دارید و گان می کنید مشتریانتان آن را می پسندند را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
  • – نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • – از فروش های ویژه، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!

به خانواده وفا خوش آمدید!


پرداخت

۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز فروشگاه مد و پوشاک vafapoosh.ir می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند. همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه اینترنتی وفا امکان پرداخت در محل و امکان واریز کارت به کارت به شماره کارت‌های اعلام‌شده در وبسایت را به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر لطفا به صفحه شیوه‌های پرداخت مراجعه کنید.

شما با هر روشی که دوست دارید می‌توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می‌کنیم!

۲- از کدام کارت‌های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می‌توانم استفاده کنم؟

شما می‌توانید با استفاده از تمام کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.


ارسال سفارش

۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل شما و همچنین پردازش سفارش متفاوت است.
برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.

۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی vafa به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آن جا که وفا یک فروشگاه آنلاین لباس عمده می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید، دیگر مجبور به سفر های برون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو برای رسیدگی به مشتریان خود استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه اینترنتی وفا نداریم.

بدون اتلاف وقت خرید کنید!


خدمات پس از فروش

۱- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لباس وفا وجود ندارد.

۲. در چه صورتی امکان بازگرداندن کالا را نخواهم داشت؟

بازگرداندن کالا تنها در صورت مغایرت جنس خریداری شده با جنس تحویل داده شده امکان پذیر است.