لباس عمده از کجا بخرم ؟ شاید این از مهمترین سوالهایی باشه که یک فروشنده لباس ذهنش رو درگیر می کنه. وضعیت اقتصادی و اوضاع اشتغال کشور به هر جایی هم که برسه، خرید و فروشِ پوشاک هیچوقت متوقف نمیشه. چرا؟ چون هر انسانی به لباس پوشیدن نیاز داره، اون هم یک نیازِ حذف ناشدنی! همین امر باعث شده که خیلی ها به امید کسب یک درآمد مطمئن و با ریسک پایین، تصمیم به افتتاح یک مغازه پوشاک بیوفتند. اما برای موفقیت در این حرفه، می بایست “الف بای” اون رو یاد بگیرید و با چم و خمش آشنا بشید!

ما (عمده فروشی لباس وفا پوش) توی این مقاله سعی میکنیم تمام مکانهایی که می تونید ازشون لباس تهیه کنید رو بهتون بگیم. پس با وفا پوش همراه باشید. 

لطفا

بعد از خوندن این مقاله 

اینجا کلیک کنید و از محصولات وفا پوش بازدید کنید

از کجا پوشاک عمده و ارزان قیمت بخریم؟

اصلا چرا باید دنبال لباس ارزان باشیم؟ پس کیفیت چی میشه؟

 تقریبا همه موافقیم که یکی از مهمترین فاکتورهای جلب مشتری، قیمت یک کالاست. در واقع هرچند هستند افراد کمی که به قیمت اجناس اصلا توجهی نمی کنند و کافیه از یک چیزی خوششون بیاد تا اون رو بخرند (خوش به حالشون!) اما اکثر مشتری ها در کنارِ توجه به کیفیت، مدل و جنسِ کالا، قبل از خرید حتما قیمت اون رو از فروشنده می پرسند.

پس بیایید قبل از هر چیز، ببینید که به عنوان یک فروشنده، مشتریان شما از چه قشری هستند، تا چه میزان آمادگی هزینه هزینه کردن رو دارند؟ و بیشتر چه مدلهایی رو می پسندند؟

مساله بعدی که باید مورد توجه شما باشه، زنانه، مردانه و یا بچه گانه بودن محصولی هست که شما بدنبالش هستید! شما در یکی از این اصناف تخصص دارید یا چندتا؟!

 

 

تهران، بزرگترین شهر تجاری ایران

اطلاعات دقیقی از کمیت پوشاک ارسالی از تهران به سایر نقاط ایران در دسترس نیست، ولی به جرات می توان گفت که تهران حد اقل 70% پوشاک مورد نیاز کشور رو تامین می کنه. بر این اساس به طور مفصل به مناطق و بازارهای مختلف تهران که در تولید و پخش پوشاک فعال هستند می پردازیم.

 

لباس زنانه عمده از کجا بخرم؟

لباس زنانه رو میتونیم به نه قسمت تقسیم کنیم، از اونجا که ممکن هست در یکی از این نه شاخه تخصص و فروش داشته باشید، بازار هر کدوم رو به صورت جداگانه ذکر می کنیم. 

 

 

  1. بلوز عمده

بلوز کلمه ای فرانسوی است که معمولا به پیراهن بلند گفته میشه، و در رسته پوشاک زنانه به دو بخش اساسی تقسیم میشه شومیز و تونیک.

 شومیز عمده و تونیک عمده را از کجا بخریم؟

  • بازار بزگ یا بازار پانزده خرداد

مراکز مهم خرید:

بازار بزرگ رضا
سرای ملی (طبقه همکف)
مجتمع تجاری دلگشا (تازه تاسیس)
بازار ملل
پاساژ کویتی ها
پاساژ پارسیان
خیابان جمهوری
خیابان فلسطین جنوبی
خیابان لبافی نژاد
  1. مانتو عمده
خیابان هفت تیر (مرکز اصلی پخش مانتو)
بازار بزرگ یا بازار پانزده خرداد
  1. شلوار زنانه عمده

بازار بزگ یا بازار پانزده خرداد

مراکز مهم خرید:

سرای ملی (منفی یک)
پاساژ پارسیان
پاساژ کویتی ها
مجتمع تجاری دلگشا (تازه تاسیس است و تمامی واحدهای صنفی شروع به فعالیت نکرده اند)

نکته: سرای ملی (منفی یک)، کویتی ها و پارسیان (طبقات منفی یک ، دو و سه) تقریبا به صورت تخصصی بر روی شلوار متمرکز هستند.

 

  1. روسری عمده

روسری و شال بیشترین مصرف را در بین بانوان ایرانی دارد، بزرگترین و متمرکزترین بازار فروش این دو محصول بازار جعفری است، که در بازار پانزده خرداد و در مجاورت مسجد امام خمینی واقع شده است.

تقریبا می توان گفت که بیش از هفتاد درصد تولید کنندگان روسری در این بازار فعال هستند.

 

  1. جوراب زنانه عمده

هستند شرکتهایی که در گوشه و کنار شهر فروش خود را دارند، ولی، بازار بزرگ را می توان از مهمترین مراکز پخش جوراب زنانه دانست.

  1. لباس زیر زنانه عمده

  • خیابان عبدل آباد (اغلب تولیدی های لباس زیر زنانه در این خیابان فعال هستند)
  • بازار بزرگ تهران (اغلب تویدی های لباس زیر حد اقل یک دفتر پخش در این بازار دارند)
  • خیابان جمهوری (دفاتر شرکتها در این خیابان فعال هستند)

نا گفته نماند که شرکتهای تولیدی لباس زیر زنانه در سطح شهر پراکنده هستند.

 

 

  1. دامن عمده

بازار پانزده خرداد (به ندرت یافت می شود)
خیابان جمهوری
خیابان فلسطین جنوبی
  1. لباس مجلسی عمده

از آنجا که لباس مجلسی قیمتی بالاتر از هر پوشاک زنانه دیگر دارد، به وفور در بازار بزرگ تهران یافت نمی شود و دو مرکز اصلی تولید و پخش لباس مجلسی زنانه در خیابان های جمهوری و فلسطین جنوبی واقع شده اند. خیابان هفت تیر نیز با علم به تخصصی بودن در تولید و پخش مانتو، ولی چند تولیدی و پخش کننده لباس مجلسی در آن فعال هستند.

  1. پخش لباس عروس

از مهمترین مراکز تولید و پخش لباس عروس دو خیابان جمهوری و فلسطین جنوبی هستند.

تقریبا متوجه شدید که سه بازار اصلی برای خرید لباس عمده تهران موجود است: بازار بزرگخیابان جمهوری و خیابان فلسطین جنوبی.

حال بیایید ببینیم بازار بزرگ چه تفاوتهایی با این دو خیابان دارد؛ اجناس کدام با کیفیت تر و کدام یک از کیفیت کمتری برخوردارند؟

بازار بزرگ (پانزده خرداد)

بازار بزرگ جزو قدیمیترین بازارهای تهران محسوب میشه که بخش بزرگیش متعلق به صنف پوشاک هست.

راستی؛ یادتون نره که چهار راه پانزده خرداد معروف به چهار راه گلوبندک هست.

 

حقایقی راجع به بازار بزرگ (بازار پانزده خرداد) تهران

اگر بخواهیم صریح و بی رودربایستی صحبت کنیم، باید بگیم جنس بازار (جنس بازاری) به درد همون بازار می خوره (این به این معنی نیست که جنس خوب و درجه یک در بازار پازده خرداد تهران تولید و پخش نمیشه)، برای اینکه ببینیم لباس خوب چه خصوصیاتی داره باید به نکات ذیل اشاره کنیم:

·        پارچه خوب و مرغوب

از اونجا که وفا پوش برای تولید شومیز خودش از پارچه کرپ حریر استفاده می کنه (یکی از پارچه هامون کرپ حریر هست) دوست داریم همین پارچه رو مثال بزنیم؛ ما بین ده ها کرپ حریر موجود در بازار که فرق بین جنس خوب و ضعیفش زمین تا آسمون هست و همشون به اسم کرپ حریر هستند، کرپ حریر درجه یک که بالاترین گراماژ و صد البته عمر طولانی تری داره رو انتخاب می کنیم و شومیز رو با اون تولید می کنیم.

بوتیک داران عزیز ممکنه بین کرپ حریر 20 هزار تومانی و 35 هزار تومانی تفاوتی احساس کنند، ولی یقینا توانایی فرق گذاشتن بین پارچه 30 هزار تومانی و 35 هزار تومانی رو نخواهند داشت.

چرا جنس پارچه استفاده شده در بازار بزرگ از کیفیت کمتری برخورداره؟!

جوابش ساده است، مشتری بازار چنین جنسی رو میخواد.

·        برش

برش لباس یک استاندارد بین المللی داره که میشه گفت شرق تا غرب و شمال تا جنوب دنیا از اون پیروی می کنند، به عبارت دیگه برشکار کانادایی اگر بخواد برش استاندارد بزنه، لباس شماره 42 اون دقیقا مطابق برش لباس 42 برشکار ایرانی هست که به صورت معمول این استاندارد در لباسهای بازار رعایت نمیشند و شما مجبورید سایز 42 خریداری شدتون رو به سایز 40 بفروشید.

چرا برش اغلب لباسهای بازار پونزده خرداد استاندارد نیستد؟

خودتون پاسخش رو بدید.

·        مدل و دوخت

انتخاب یک مدل خوب و به روز برای تولید کننده خیلی مهم و زمان بر هست؛ همچنین انتخاب یک دوزنده خوب و حرفه‌ای که با کیفیتّرین دوخت رو تحویل مشتری بده.

بدون شک استخدام یک دوزنده با تجربه و حرفه‌ای، هزینه بیشتری بر می داره و قیمت تموم شده کالا رو بالاتر می بره و از اونجا که مشتریان این بازار تمایل به خرید جنس درجه یک نیستند موارد گفته شده رعایت نمیشه.

هیچکدوم از گفته های سابق دلیل بر این نمیشند که صدر تا ذیل بازار لباس تهران به این شکل عمل می کنند، به هیچ وجه. ولی اونچه مسلم هست این که اجاره های بالای بازار تهران و سهل الوصول بودن این بازار و داشتن پا خور فراوان باعث میشه برخی از کسبه (و بر حسب کشش بازار مشتریانشون) چنین جنسی رو به فروش برسونند.

خیابان جمهوری

خیابان جمهوری رو می بایست جزو لوکس فروشهای لباس عمده دونست، تمامی نکات استانداردی که یک تولیدی لباس در تولید لباس خودش باید مراعات کنه رو غالبا رعایت می کنند!

خیابان فلسطین و خیابان لبافی نژاد

خیابان فلسطین جنوبی و خیابان لبافی نژاد رو هم می بایست جزو لباس فروشی های لوکس و با کیفیت و صد البته با استاندارد دونست.

آیا تهران تنها محل خرید لباس عمده است؟

البته که نه!

در کنار بازار بزرگ تهران به عنوان معدنِ خرید عمده لباس، شهر بانه در استان کردستان، و شهر جلفا در آذربایجان شرقی، دو مرکزِ عمده، برای خریدِ پوشاک ارزان قیمت و به صرفه هستند.

شهر بانه به عنوان یک شهر مرزی، همیشه مقصد بسیاری از فروشدگانی است که قصدِ تهیه جنس عمده برای مغازه خود دارند. اکثر لباس هایی که در شهر بانه عرضه می شوند، ساخت کشور چین هستند. قیمت‌ها در این بازار عموما ارزان، اما کیفیت ها بسیار متغیرند. پس اگر هنوز تجربه کافی برای تشخیصِ جنس لباس رو ندارید، خرید لباس عمده از بانه، کمی ممکنه براتون گیج کننده باشه.

جلفا هم به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، و داشتنِ مرز مشترک با دو کشور (ارمنستان و آذربایجان) یکی دیگه از شهرهای مناسب برای خرید عمده لباس به حساب میاد که بیشتر اجناس ترک و با کیفیت رو عرضه میکنند. اما بُعد مسافت این شهر از مرکز و اکثر شهرهای کشور، باعث میشه که هزینه رفت و آمد برای خرید، و حمل و نقل اجناس نسبتا زیاد باشه، پس بهتره که فروشنده های تازه کار و با سرمایه کم، این مرکز رو برای خرید انتخاب نکنند.

اگر شما جزو تولید کنندگان لباس هستید و یا به امر تجارت لباس مشغولید میتونید در قسمت نظرات از کارهای خودتون بگید و راه ارتباطی رو برای مخاطبین وفاپوش به اشتراک بذارید.

بهتره از بنکدار خرید کنیم یا تولیدی پوشاک؟

جواب دادن به این سوال، ساده نیست!

چون قبل از هرچیز باید مشخص کنیم که قصد داریم فروشنده چه نوع پوشاکی باشیم؟ لباس های وارداتی؟ یا پوشاک تولید داخل؟ تک محصول یا تنوع در محصول؟

مسلما اگر به دنبال لباس های خارجی هستید باید سراغ مراکز فروش و افرادی برید که به عنوان واسطه عمل می کنند که به صورت عمده و عموما هم از ترکیه و چین، جنس وارد می کنند.

در اینجا این سوال پیش میاد که میخواهید فروشنده یک برند خاص باشید یا چندین برند رو به فروش برسونید. مذاکره کردن با یک برند و گرفتن نمایندگی اون کار زیاد سختی نیست، ولی هماهنگی با چندین برند کار فوق العاده مشکلی هست.

راستی، یادتون نره که با این نرخ دلار و نوسانات اون، این تجارت هیچ عاید مادی نداره و اصطلاحا به صرفه نیست. 

اما اگر به دنبال پوشاک تولید داخل هستید، پیشنهاد میشه که مستقیما از تولیدی های پوشاک خرید نکنید مگر اینکه تنوع کالاییشون زیاد باشه، مثلا اگر تولید کننده مانتو هستند حد اقل 10 مدل تنوع رو داشته باشند که غالبا تولیدی ها توانایی ایجاد تنوع ندارند و شما مجبورید از بنکدار خوش سلیقه‌ای که کلکسیونی از مدلهارو در اختیار داره خرید کنید.

وفا پوش پخش کننده لباس به صورت آنلاین هست و کار شما رو آسون کرده.

 

 

خرید اینترنتی لباس عمده!

این روزها اینترنت دیگه یک ابزارِ جدید و نا آشنا برای ما نیست و تاثیر اون در تمام زمینه های زندگی روزمره ما قابل لمسه. تقریبا با اینترنت همه کاری میشه انجام داد، به همین خاطر ما عادت کردیم وقتی میخواهیم کاری انجام بدیم، اولین سوالی که به ذهنمون میاد اینه که چطور میتونم اینترنتی انجامش بدم که البته سوال خیلی حرفه ای و منطقی‌ای هم هست! 

خب وقتی میشه با چند بار ضربه زدن به صفحه لمسی گوشی هوشمندمون، تمام قبض های آب و برق رو پرداخت کرد، چرا باید به خودمون زحمتِ رفتن تا دستگاه خودپرداز رو بدیم و کلی زمان و انرژی صرف کنیم؟

حالا تصور کنید چی میشد اگر بتونید به جای دو سه روز تعطیل کردنِ مغازه و رفتن به یک شهر دیگه برای خریدِ اجناس بوتیکتون، و خرج کردنِ کلی پول برای رفت و آمد، پشتِ دخلتون بشینید و در حالی که دارید با آرامش چای می نوشید، خرید مغازتون رو هم اینترنتی انجام بدید؟ بدون سر و کله زدن با عمده فروشهای مختلف!

خوشبختانه شما در دورانی زندگی می کنید که این امکان برای شما وجود داره! و از اونجایی که دارید این مقاله رو از طریق اینترنت مطالعه می کنید، پس نشون میده که شما پتانسیل خرید اینترنتی لباس عمده رو دارید.

وفا پوش به عنوان یک پخش کننده معتبر، افتخار داره که علاوه بر فروش حضوری، امکان خرید اینترنتی مطمئن رو برای مشتریانش فراهم کرده. ما تعهد می کنیم که برای انتخاب مشتری ارزش قائل باشیم و به محض شروع همکاری، مسئولانه ضامنِ محصولاتمان باشیم.

(وفا پوش در حال حاضر فروش حضوری ندارد و به محض فراهم آمدن چنین امکانی اطلاع رسانی خواهیم کرد.)

لباس مردانه عمده از کجا بخرم؟

  • طبقه دوم سرای ملی
  • پاساژ پلاسکو
  • کویتی ها
  • پاساژ فردوسی

 

لباس بچه گانه عمده از کجا بخرم؟

چندین و چند پاساژ در خیابانهای فلسطین و جمهوری در تولید و پخش لباس بچه گانه عمده فعال هستند و به زودی راجع به آنها خواهیم نوشت.

این بخش در حال تکمیل است و به زودی بروز رسانی می گردد.

امیدواریم هرچه سریعتر بتوانیم تمام ما یحتاجتان از لباس زنانه، بچه گانه و مردانه را تامین نماییم.

 


 

45 دیدگاه در “لباس عمده از کجا بخرم ؟

  1. فاطمه خانوم گفت:

    توضیحاتتون عالی بود، متشکرم، خداقوت و زنده باشید میگم خدمتتون.

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما همکار محترم.
      امیدواریم از خرید اینترنتی لباس عمده خود کمال رضایت و فروش عالی رو تجربه بفرمایید.

  2. نازی گفت:

    خسته نباشید.لباس بچه گانه از کجا بخرم.میخوام مغاره بزنم.ولی تاحالا بازارنرفتم

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      نازی خانم سلام
      از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله رو مطالعه کردید سپاسگزاریم.
      برای خرید لباس بچه گانه عمده شما می تونید به بازار بزرگ تهران که در پانزده خرداد هست مراجعه کنید (همونطور که در مقاله ذکر کردیم، خرید از این بازار بسیار بصرفه هست و دلیل اون هم کم کیفیت بودن غالب اجناس هست).
      اگر به دنبال اجناس با کیفیت و با دوامی هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به دو خیابان فلسطین و جمهوری مراجعه کنید.
      علاوه بر موارد فوق، شما می تونید خرید خودتون رو به صورت مستقیم از تولید کنندگان لباس بچه گانه و به صورت آنلاین از وفا پوش تهیه کنید.

  3. amjadmo گفت:

    سلام خسته نباشید.عالی بود مطالبتون

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام امجد جان.
      متشکر از لطفت. اگر از سایت ما لباس عمده تهیه کردید، خوشحال میشیم ما رو از تجربه تون با خبر کنید.

      1. نسیب گفت:

        شماره تماس جهت خرید لباس

        1. تحریریه وفا پوش گفت:

          خدمت شما
          09014242133

      2. M گفت:

        سلام وقت بخیر برای لباس راحتی زنونه با کیفیت کجارو پیشنهاد میدین؟ و همونطور لباس راحتی ارزون کجا میتونم تهیه کنم؟

        1. تحریریه وفا پوش گفت:

          سلام و عرض ادب
          لطفا از محصولات ما دیدن کنید.
          امیدواریم که مورد پسندتون باشه و بتونیم همکاری کنیم.

    2. یوسفی گفت:

      سلام من میخوام واسه عید جین مردانه بیارم وبصورت دستفروشی بفروشم ،ممنون میشم بفرمایید از کجا جین باقیمت وکیفیت خرید کنم وبنظرتون بیشتر چه رنج قیمت خرید کنم.ممنون

      1. تحریریه وفا پوش گفت:

        سلام
        از اونجا که ما محصولات تولید کنندگان رو به صورت مستقیم عرضه می کنیم، شما می تونید قیمت های تولید کنندگان رو بررسی و سفارش خودتون رو ثبت کنید.
        رنج قیمت خرید و فروشتون کاملا بستگی به منطقه ای داره که می خواید محصول رو اونجا به فروش برسونید و ما نمیتونیم یک جواب کلی به این سوالتون بدیم.
        امیدواریم که خرید خوبی رو با مجموعه وفا پوش امتحان کنید.

  4. بابک گفت:

    با سلام. عمده فروشی های شلوار جین رو هم بفرمایید کجا قرار داره

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام و عرض ادب
      یقینا تولید کنندگان شلوار جین در سطح کشور پراکنده هستند.
      شما می تونید شلوار جین عمده رو به صورت مستقیم از تولیدی تهیه فرمایید.

  5. هاجر گفت:

    سلام. بابت توضیحات خوبتون ممنونم.
    برای خرید عمده شال و روسری به غیر از بازار جعفری جای دیگری رو پیشنهاد میکنین؟

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام و تشکر بابت حسن توجهتون
      بزرگترین عرضه کننده شال و روسری بازار جعفری هست، ما در حال حاضر شال و روسری عرضه نمی کنیم، ولی به محض اضافه شدن لاین شال و روسری، شما می تونید شال و روسری را نیز از وفا پوش تهیه بفرمایید.

      1. اذین گفت:

        سلام وقت بخیر
        لباس ترک‌ عمده از کجا بخریم

        1. تحریریه وفا پوش گفت:

          با سلام
          واردات پوشاک به صورت مطلع ممنوع است و تمامی پوشاک های خارجی موجود در کشور قاچاق هستند.
          وفا پوش صرفا محصولات ایرانی را عرضه می کند.
          با تشکر

    2. ناشناس گفت:

      ⁸سلام
      ممنونم
      چقدر عالی توضیح دادین سپاسگزارم واقعا
      ❤️❤️🌺🌺
      لباس سایز بزرگ زنانه از کجا میشه خرید.
      تهران یا هر شهر دیکه ای که میشه.
      مجلسی تا تو خونه ای و مانتو و شلوار
      ممنونم بازم که اینقدر خوبین 😊❤️🌺

      1. تحریریه وفا پوش گفت:

        سلام و عرض ادب
        ممنون از توجه و لطف شما
        پاسخ تمامی سوال ها در یک کلمه است: وفاپوش
        امیدواریم بتونیم تمامی نیاز هاتون رو تامین کنیم.
        باز هم از لطف شما تشکر می کنیم

  6. سارا گفت:

    سلام وقت بخیر ، فروش لباس زیر سود بیشتری داره یا سایر لباس های زنانه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام و عرض ادب
      وقت شما هم بخیر باشه سارا خانم
      اگر جواب خیلی خلاصه می خواید، باید خدمتتون عرض کنیم که هیچ تفاوتی نمی کنه.
      ببینید علاقه شما به کدوم سمت هست و همون رو پیش برید، با پشتکار حتما موفق میشید.

  7. معصومه مهرجو گفت:

    سلام ممنون از توضیحات شما لطف کنید در مورد خرید لباس های وارداتی چینی هم بفرمایید از کجا تهیه کنیم…..

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام
      از اونجا که ما عرضه کننده محصولات ایرانی هستیم و پر و پا قرص مدافع تولیدات ایرانی هستیم نمیتونیم به حضرتعالی کمکی کنیم.
      لازم به ذکر هست که از سال 2017 تمامی محصولات لباس خارجی موجود در بازار ایران قاچاق هستند و هیچ مجوزی برای وارداتشون نیست.
      قاچاق لباس یعنی قطع کردن نان کارگر ایرانی

    2. شیوا گفت:

      سلام ممنون از توضیحات کاملتون من میتونم بدونم با توجه به اینکه شروع فعالیتم هستم و مشتریهای من ادمهای به روز و طرف شمال شهر خواهند بود میتونید به من بگید از کجا باید عمده لباسهای با کیفیت و شیک بخرم با قیمت مناسب

      1. تحریریه وفا پوش گفت:

        با سلام و احترام خدمت شما
        تلفنی خدمت شما توضیحات کامل داده شد و مختصرا در اینجا نیز تاکید می شود که وفاپوش مرجع مناسبی برای خرید شما می باشد.
        موفق و موید باشید.

  8. مهدی گفت:

    سلام و عرض ادب لباس مردانه ازکجا بخرم ؟
    میخام بوتیک بزنم

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام و تشکر بابت همراهیتون
      ما بزودی لاین مردانه را هم عرضه خواهیم کرد و شما می تونید به صورت مستقیم لباس مردانه را از تولید کننده تهیه فرمایید.

  9. رحمانی گفت:

    سلام من میخام تازه وارد این کار بشمو یه آنلاین شاپ برای لباسای بیرونی بزنم
    کرج البرز زندگی میکنم جایی هست که بتونم جنس ارزون با کیفیت بخرم که زود فروش بره اگه بشه سفارش بدم بدوزن که عالیع

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام
      ما سفارشی دوزی نداریم ولی می تونید ده ها مدل متنوع رو از داخل سایتمون مشاهده کنید و در صورت مورد پسند بودن سفارش بدید.
      فروش خوبی رو براتون آرزو می کنیم.

  10. سحر گفت:

    سلام ببخشید سرای ملی و بازار بزرگ رضا به هم نزدیک هستند؟

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله
      حدودا 5 دقیقه پیاده روی دارند با هم.

  11. سجاد گفت:

    سلام وعرض ادب خدمت شما درتهران جایی میشه پیداکرد که هم کیفیت مناسب داشته باشه هم از لحاظ قیمت مناسبم باشه ممنونتون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      با سلام و احترام
      در مقاله توضیحات کامل داده شده.
      همچنین می تونید از محصولات وفاپوش نیز دیدن بفرمایید.
      با تشکر

  12. ناشناس گفت:

    سلام. ایده خیلی خوبی داشتید..
    کاش کار های بچگانه هم داشتید و البته با تنوع بالا

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام
      ممنون از لطف شما
      تا قبل از عید امسال لباس بچه گانه رو هم اضافه می کنیم …

  13. بهناز گفت:

    سلام وقتتون بخیر و سپاس از توضیحات کافی و جامع شما 🙏🌺🙏
    ببخشید میخوام شروع کنم به فروش اینترنتی لباس فقط نمیدونم کدوم شاخه رو انتخاب کنم؟؟؟ اصلاً وارد نیستم ولی خیلی به درآمدش نیاز دارم 😍
    بصورت کانال در ایتا میخوام فعالیت کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید 🙏🙏🙏🙏
    خداخیرتون بده و رحمت و برکت بباره بر کسب و کارتون🤲😍🌹

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      ممنون از توجه شما
      اگر منظورتون از شاخه » زنانه، مردانه و یا بچه گانه و زیر گروه های اون هاست؛ باید عرض کنیم خدمتتون که هر کدوم رو پیش برید و اصول فروش اینترنتی (ایتا) رو رعایت بفرمایید، یقینا موفق خواهید شد، ولی پیشنهاد ما انتخاب دسته زنانه و یا بچه گانه است ( به دلیل اینکه خانم هستید و روحیاتتون با خریداران این دو دسته نزدیکتر هست).
      در حال حاضر ما لباس زنانه عمده رو عرضه می کنیم و می تونید در صورت تمایل تهیه فرمایید.

      1. کیان گفت:

        سلام وقت بخیر من تو یه شهرستان کوچیک میخواستم مغازه پوشاک مردانه بزنم توان خرید مردمشم پایینه اگه امکانش هست راهنماییم کنید از کجا برم جنسمو جور کنم که تنوع داشته باشن ممنون میشم ازتون راهنماییم کنید.

        1. تحریریه وفا پوش گفت:

          آقا کیان سلام و عرض ادب
          از محصولات سایت بازدید کردید؟
          قیمت ها رو دیدید؟
          هدف وفاپوش این هست که سبد محصولاتش رو به قدری گسترش بده تا تمامی اقشار توانایی تهیه اجناس رو داشته باشند.
          امیدواریم در کسب و کار جدیدتون موفق باشید.

  14. نادیا گفت:

    سلام و قت بخیر
    ممنون از توضیحات کامل و جامعتون. لطفا راهنمایی کنید لباس های لینن ترک رو از کجا میتونم تهیه کنم ترجیحا زنانه . سپاسگزارم

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      سلام و عرض ادب
      از اونجا که ما صرفا لباس ایرانی کار می کنیم و معتقدیم پوشاک ایرانی حرف برای گفتن داره، حقیقتا بی اطلاعیم که پوشاک ترک رو از کجا میشه تهیه کرد.
      با تشکر از توجه شما

    2. تحریریه وفا پوش گفت:

      با سلام
      وفاپوش عرضه کننده محصولات ایرانی است و تمامی محصولات خارجی موجود در بازار قاچاق هستند.
      موفق باشید.

  15. رضایی گفت:

    سلام وقت بخیر من چند ساله که توی لباس بچه‌گانه کار میکنم پول زیادی ندارم اما میخوام برای خودم ی مغازه یا تو خونه کسب و کار جور کنم بنظرتون چه کاری شروع کنم با پنجاه تومن اینا ممنون میشم راهنمایی کنین خیلی نیاز دارم واسه درامدش

    1. تحریریه وفا پوش گفت:

      جناب رضایی سلام و عرض ادب
      ما خیلی از اطلاعات شما رو نداریم. مثلا:
      . کدوم شهر تشریف دارید؟
      . منطقه ای که تشریف دارید، مغازه رو بدون رهن اجاره می دهند یا خیر؟
      . آیا می تونید با شخص دیگری شراکت کنید؟
      لطفا اطلاعات دقیقتری بفرمایید تا بتونیم به صورت دقیقتری راهنمایی‌تون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *