به تجارتخانه پوشاک وفا خوش آمدید

تهران - بازار بزرگ
در حال حاضر خرید حضوری میسر نمی باشد

تولیدی پوشاک وخصوصیات تولید کننده وبرند موفق

 

داشتن یک تولیدی پوشاک موفق و برند سازی در تولید لباس ، این روزها دارای پیچیدگی های زیادی است و پارامترهای مختلفی دارد که باید تک تک به آنها پرداخت و با دانش و تجربه ی کافی برای اعتلای هر کدام زمان و هزینه کافی اختصاص داد .

در این مقاله از سایت شرکت پخش عمده لباس زنانه وفا قصد داریم برای شما عزیزان گوشه هایی از این ریزه کاری ها را توضیح دهیم و امیدواریم از این مقاله بهره ی کافی را ببرید .

 

تجربه گذشته و دانش امروزی عواملی موثر در ادامه ی فعالیت یک تولیدی پوشاک

 

این روزها و با توجه به شرایط اقتصادی یک دهه ی اخیر ، تقریبا روزی نیست که در مورد تعطیلی تولیدی ها از جمله تولیدی های پوشاک به دلیل مشکلات مالی و سایر موانع موجود ، اخبار و اطلاعاتی دریافت نکنیم .

شاید خیلی سطحی از کنار این قضیه عبور کنیم و بگوییم : خب خیلی واضح است ! اوضاع اقتصادی مانند گذشته نیست و برای مثال یک تولیدی پوشاک کاری نمی تواند بکند جز تعدیل نیرو یا تعطیلی واحد تولیدی خود !

اما واقعیت این است که عوامل زیادی دست به دست هم داده اند تا یک تولیدی پوشاک ، موفقیت لازم را کسب کند و به بازدهی مناسبی برسد.

 

در ادامه با ما باشید تا مواردی را برای موفقیت در زمینه تولیدی پوشاک توضیح دهیم .

 

0
مشتری ثابت "وفا"

آقای امیری | 09193585460

برای اطلاع از آخرین محصولات عضو کانال تلگرام "وفا" شوید| وبرای مشاوره با مدیر فروش در ارتباط باشید

کارگاه بزرگ تولید پوشاک در هند

 

لوازم موفقیت در عرصه ی تولید پوشاک عمده

 

در اغلب موارد یک تولیدی پوشاک که با شکست مواجه می شود ، فرد کارآفرین اطلاعات لازم و کافی در این زمینه نداشته است و بیشتر از روی تجارب و مشاهدات کمی که دارد وارد عمل می شود . 

او اکنون با این میزان داشته ی کم وارد عرصه ای شده که همه چیز تقریبا برای او ناشناخته است و اقداماتی کور انجام می دهد و در نهایت آن می شود که نباید بشود !

داشتن تجربه ، دانش و شناخت کافی از موارد بسیار مهمی هستند که می بایست برای شروع و توسعه ی یک تولیدی پوشاک خوب داشته باشید.

برای مثال قطعاً برای راه اندازی یک کارگاه خیاطی داشتن اطلاعات کافی در زمینه برش و دوخت امری واجب است .

 بنابراین صرف داشتن اطلاعات اولیه در زمینه طراحی لباس شما را در راه اندازی این کارگاه ، موفق نخواهد کرد. 

جدای از این اطلاعات تخصصی در زمینه داشتن تولیدی لباس، فرد کارآفرین نیازمند یک سری اطلاعات مدیریتی و حسابداری از جمله داشتن تسلط و تجربه کافی در امور اداری، آشنایی اولیه بر مباحث حسابداری و مدیریتی و همچنین آشنایی با امور حساس و مهم بازاریابی می باشد.

 

داشتن ارتباطات کافی و متناسب برای تهیه ی بدون دغدغه ی مواد اولیه

 

از کارهای مهمی که یک تولیدی پوشاک موفق می بایست بر آن تسلط پیدا کند ، توسعه ی مهارت های خود در زمینه ی ارتباط گیری با فروشندگان متریال یا مواد اولیه برای تولید است که پارچه و نخ از مهمترین این مواد اولیه می باشند .

 فروشندگان مواد اولیه ، فروشندگان جزئی ، واسطه گران ، همکاران و بنکداران از جمله ی این موارد هستند که باید به ارتباط بیشتر و اعتماد سازی در رابطه با همگی آن ها اهمیت ویژه داد .

استفاده از ماشین آلات مجهز و بروز، تولیدی پوشاک را متمایز می کند

 

معمولا در راه اندازی یک تولیدی پوشاک ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز با سنجش میزان بودجه اولیه انتخاب می شوند و واضح است هرچه پول بیشتری داشته باشید می توانید ماشین آلات کم هزینه تر و باکیفیت و امکانات بیشتری تهیه نمایید .

 از سوی دیگر منطقی است که هر چه تجهیزات مورد استفاده در کار، کیفیت بالاتری داشته باشند، بازدهی در تولیدی پوشاک بالاتر می رود .

 

نوآوری و خلاقیت ، تولید کننده پوشاک را موفق تر می کند !

همانطور که می دانید این روزها با توجه به توسعه ی رسانه های مختلف ، پویایی افراد جامعه روز به روز بیشتر می شود و هر کسی تمایل دارد برای آپدیت بودن در مسائل مختلف وقت متناسبی اختصاص دهد .

 اکثر مخاطبان بازار لباس نیز از این قضیه پیروی می کنند و می خواهند لباس های بروز و شیک تر به تن داشته باشند . لذا یک تولیدی پوشاک حتما می بایست خود را بروز نگه دارد و سلایق و خواسته های اقشار مختلف جامعه در هر رنج سنی را بداند. 

به اصطلاح، بایستی بازار مد را رصد کند و موارد مورد پسند مخاطب را در طرح های تولیدی خود بگنجاند و همچنین برای نوآوری ، الگوگیری و ایده پردازی وقت و نیروی بیشتری اختصاص دهد .

یک روند کلی و نه همیشگی که معمولا  منجر به ایجاد یک تولیدی پوشاک می شود.

بعد از شناخت نیازهای بازار پوشاک روز و طراحی مدل های پر طرفدار لباس ، یکی از مراحل اولیه و بخش مهم کار تولیدی پوشاک خرید پارچه مناسب و با کیفیت است که نیاز به همان بخش رابطه هایی است که در بالا عرض کردیم .

 معمولا هر تولیدی لباس دو  یا چند مدل طرح دارند و پس از تایید این طرح ها توسط طراحان لباس تولیدی پوشاک، نوبت به مرحله برش، خیاطی و تولید انبوه می رسد. 

با اتمام مراحل تولید، محصول نهایی با کیفیت برای توزیع به شرکت های پخش عمده لباس سپرده می شوند.

 

از جمله نکات این بخش از توضیحات، بحث به کارگیری نیروی متخصص در هر یک از قدم های تولید پوشاک می باشد.

 برای به کار گیری پرسنل مناسب هر بخش می توان به مراکز فنی حرفه ای مراجعه کرد و یا از فراخوان جذب در رسانه های مختلف اقدام نمود.

 

ریسه های نخ

 

بازاریابی و توسعه فروش تولیدی پوشاک

 

در این بخش به عنوان کردن نکاتی در رابطه با توسعه ی بازار فروش تولیدی پوشاک می پردازیم و موارد شاخص در این زمینه را عرض خواهیم کرد.

 

         به تبلیغ خط تولیدی لباس خود بپردازید .

 

در این راستا می توانید از فعالیت های تولیدی پوشاک خود و داشته هایتان بنرهای تبلیغی ، تیزرها ، مقالات و حتی مطالب کوتاه تبلیغی را تهیه کنید و آنها را نشر دهید. از جمله محل های مناسب برای تبلیغ به موارد ذیل می توان اشاره کرد :

·       شبکه های اجتماعی و تلویزیونی با توجه به بودجه ای که دارید

·        اماکن نشر تبلیغ محیطی مانند بیل بردهای شهری، مترو و اتوبوس و …

·       و همچنین تبلیغ در وبسایت های پربازدید به روش های مختلف

·       از خود و همکارانتان در کارگاه تولیدی پوشاک ، به عنوان یک مانکن متحرک می توانید استفاده کنید . به این صورت که لباس های جدیدی که در دست تولید انبوه دارید و آنهایی که تولید انبوه شده اند را به تن کنید و در روابط خود با دوستان، همکاران و نزدیکانتان صحبت کنید و نظر آنان را در مورد لباس ها جویا شوید . با جمع آوری داده ها از بازخوردی که از لباس تولیدی خودتان گرفته اید می توانید در جهت پیشرفت کارتان به ایده های جدیدی برسید .

·       در جشنواره و نمایشگاه های پوشاک و مد حتما شرکت کنید و لباس های خود را در آنجا عرضه کنید . حضور در فضای رقابتی را غنیمت بشمرید و بدانید که می توانید از این فضاها بهترین بهره را ببرید. با دیگر تولیدی های پوشاک آشنا شوید تبادل نظر کنید و از روش کار موفقترین ها ایده بگیرید و از آنها در کار خودتان بهره برداری کنید .

 

 

کارگاه بزرگ تولید پوشاک

 

برند سازی یا تولید برای دیگران در تولید پوشاک

 
برند سازی

 

معمولا دو راه پیش روی تولید کنندگان لباس است. راه اول تولید پوشاک برای دیگران با دریافت اجرت و دومین راه تولید پوشاک با برند خود می باشد.

هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که معمولا نیازمند برنامه مشخص و دقیق در این زمینه است و تولید کنندگاه امروزی از هردوی این روش ها بهره می برند که در این بخش به تفکیک به آنها خواهیم پرداخت .

 

برندسازی در تولیدی پوشاک

 

برای داشتن یک برند موفق نیاز است که ابتدا برند خودتان را مشخص کنید و از تقلید و پیروی از برندهای موجود بپرهیزید چرا که این روش دست و پای شما را می بندد و فقط دارای مشتریان ثابت خواهید بود . 

یکی از ویژگی های برند های موفق خلاقیت در نوآوری است و این مسئله مشتریان جدید از اقشار مختلف را به برند شما جذب می کند .

یک نکته ی دیگر در رابطه با برندسازی موفق داشتن پشتوانه ی مالی مناسب برای گذر از پستی و بلندی های بازار است .

تولید پوشاک برای برند های موجود

 

راه دوم تولید برای برندهای دیگر به صورت انبوه ودریافت اجرت است. مهمترین عنصر برای پیشرفت و موفقیت تولیدی پوشاک ، داشتن ارتباطات قوی و موثر با برند های پرفروش است که این نکته تماما به توانایی شما در گسترش ارتباطات و روابط عمومیتان در عرصه ی تولید پوشاک بستگی دارد .

 لازم است هر روز برای توسعه ی این ارتباطات برنامه هایی داشته باشید . حتی نیاز است در این زمینه کارشناس استخدام نمایید و تمامی فعالیت های ارتباطی را از طریق او یا با مشورت با ایشان انجام دهید .